პ რ ო ე ქ ტ ი
1.პროექტის სახელწოდება: ნაცნობი ადგილები ქართველ პოეტთა
შემოქმედებაში
3. პროექტის
აქტუალობა: პოეზიის სამყაროში წვდომა
და პოეზიით მოსწავლეთა დაინტერესება.
4. პროექტის მიზნები:
1.მოსწავლეებში პოეზიის
წვდომის უნარის გამომუშავება;
2. სამშობლს
ბუნებისა და ღირშესანიშნაობების უფრო ახლოს გაცნობა;
3. შემოქმედებითი დ კოლექტიური მუშაობის
უნარის გამომუშავება;
5. მოსწავლეთა
ასაკი: 13-14 წელი.
6. ვადები:
2 კვირა.
7. მოსალოდნელი შედეგები / პროდუქტი, რაც შეიძლება
შეიქმნას:
1.მხატვრული
კითხვის ოსტატობის დაუფლება;
2. ბუნების სილამაზით
ტკბობის განცდა;
3.სამშობლოს ფგსეულობების
პატივისცემა და სიყვარული;
4. აღწერითი და საინფორმაციო ტექსტების
შექმნა;
5. საკუთარი შემოქმედების ( ლექსის) წარმოჩენა;
6. პრეზენტაცია ( სლაიდები) მოცემული
დავალების მიხედვით;
8. პროექტისათვის საჭირო
რესურსები: დაფა , სახელმძღვანელო, კალამი, ფურცელი,
9.პროექტის მსვლელობა:მოსწავლეები მასწავლებლის
მითითებით დაიყოფიან 5
ჯგუფად, თითოეულ ჯგუფში
გაერთიანდება 4-4 მოსწავლე.
მათ მიერ შესწავლილი
ლექსები განაწილდება შემდეგნაირად:
I ჯგუფი- მანანა
ჩიტიშვილის ,,ქართლი“ და სიმონ ჩიქოვანის
,,თბილისის თოვლი“
II ჯგუფი-შოთა
ნიშნიანიძის ,,აფხაზური კანტატა“
და ,,ანა კალანდაძის ,,ლაჰილზე ისევ’
III ჯგუფი- გალაკტიონ ტაბიძის
,,წამყე ბეთანიისაკენ“ და ,,შინდისის
ჭადრებს“
IV ჯგუფი-ოთარ
ჭელიძის ,, როდესაც ასე ახლოა გრემი”
და თმაზ ჭილაძის ,,ყინწვისი“
V ჯგუფი- მუხრან
მაჭავარიანის ,,ოდესმე დიდი ყოფილა საქართველო“
მოსწავლეებს მიეცემათ
კონკრეტული დავალება- მოიძიონ სათანადო
ბიოგრაფიული,
ისტორიული, გეოგრაფიული
მასალა, მოამზადონ სლაიდები, ტექსტები,
ივარჯიშონ
მხატვრულ კითხვაში და გააკეთონ პრეზენტაცია.
10. საგნებთან / საგნობრივ ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ა) ისთორია, გეოგრაფია, ხელოვნება, ისტ.
ამომწურავად და
თნმიმდევრულად, ახერხებს კონტაქტის დამყარებას აუდიტორიასთან,
იყენებს თვალსაჩინოებას.
VIII.4 აუდიტორიის წინაშე
გამოსვლამდე წინასწარ ამზადებს და სათანადო სიტუაციებში იყენებს
ელექტრონულ, მუსიკალურ და სხვა საშუალებებს.
მსმენელთა ყურადღების
მისაპყრობად იყენებს სხვადასხვა ხერხებს.
11. პრეზენტაციის ხელმძღვანელი- ლეილა ჟამიერაშმილი
13. პროექტის
ვებ- გვერდი/ ბლოგი: leila2711.blogspot.com
No comments:
Post a Comment